Thursday, October 22, 2009

AKU MAU KEMBALI PADAMU SAJA TUHAN

Dear Life

I lost my thumbdrive @ gym yesterday. you know how very important n significant that thumbdrive is kan?dah takde lagi gambar kami berdua. i memang banyak kali nak print out again gambar kita after i koyakkan bila kita gaduh besar

sayangg?im sorry i careless dan hilangkan kenangan kita. yang tinggal hanya kenangan saja. if i deleted my fb akaun or change my number. i wont see you again sampai mati..even though kita dah pisah dan takde ape2 tapi ..kenangan itu yang all i have of us..coz i dont hate you. i dont hate you at all..

sayang adakah suma ini sebenarnya alamat dari tuhan yang mengatakan hubungan kita dulu hanyalah bayang2 dalam diri kita?adakah this means kita betul2 mati takde sejarah nor any trace of existance

adakah you di sana menyumpah kita begitu teruk?i wish someday you will come across, sumhow of this blog coz i just wana u know how much pain you caused me..its really sakit yang..i hope u puas hati dengan sumpahan you suma. berkali2 di sms saya tanya you dulu apakah hazab yang MAHA besar i buat kat you sampai you treat me cam sampah ..sehina2 manusia
di mana2 ceruk i pegi, all men yang i nampak hehari or communicate dengan sumanya remind me of you in some weird way

i just wana go home now n cried myself sampai besok..that is the only thing i know and makes me feel skit better..

i hate you kerana buatkan hati merindu..you lutut truk mana pun kat i , i wont have you in my life AT ALL ..NOT ANYMORE

biarlah bayang2 you bermain2 dalam fikiran i ..biarlah i have memory relapse teruk mana pun tentang you..i will tanggung masalah yang i cari sendiri

kalau tanggungan ini adalah perlu untuk i teruskan hidup ini..then tanggungan i will do
i want you so bad right now hany..but I SURE DUN NEED YOU. ade you hati i lagi sakit berpanjangan. bahagia cuma sekejap ja..walaupun drug cinta itu sangat2 addictive
harap tuhan bayar segala kesakitan ini two fold unto you. only then you would know betapa i kasih dan sayang kat you sepenuh hati ..perasaan yang you kejikan, kutuk-kan dan sumpahkan

AKU MAU KEMBALI PADAMU SAJA TUHAN..

kerana lakonan dunia ini sudah memualkan

lebih baik aku membayar segala hutang dosaku di rumah mu Tuhan

aku tidak mahu menambah dosa ku lagi kerna tanggungan hati ini MAHA berat bagi ku Tuhan

aku cinta padanya Tuhan, temukan aku dengan bidadari2 mu untuk aku melupakan kedukaan ini

AKU MAU KEMBALI PADAMU SAJA TUHAN ..

2 Comments:

At Sunday, 29 November, 2009, Blogger - d . a . r . i . a . s . u . e - said...

yeyeyeyeyeyeyeyey.....yzzi back...i hoping the same...hanya cinta pada Tuhan yang ABADI... ;)

 
At Sunday, 29 November, 2009, Blogger - d . a . r . i . a . s . u . e - said...

btw, link aku tu dah silap...ape kate ko tukar link aku tu...supaya ianya sentiasa segar....huhu

 

Post a Comment

<< Home